Hør på YouTube: Norge er tilbake i VM-sirkuset!
Tekst av Knut-Olav Hoven
Smurt handskene i zalo
Og tversoverpasning hjem
Det hjelper ikke å skåre
Når det blir to i sekken hjem.Har kjent på en spenning,
Hver bidige gang.
Men rett inn mot spurten
Så kommer tabbene igjen.Norge gikk på trynet
I 28 år
Men slikt glemmer vi lett
Nå er det nye folk som rår.Vi fløy rett igjennom kvallik
Vant hver eneste kamp vi fikk!
Europa sto der og måpte
Av våre 37 skåra mål.For Norge er tilbake,
I VM-sirkuset.
Slår vi Irak, Senern og Franken
Så kan vi ta hvem som helst.Og åssen det går,
det er ikke lett å si.
Uansett så er det moro.
Det var lenge sida sist.Når så hverdagen kommer
Så kan vi tenke på
Den historien som vi skapte
Og tida som kommer nåVi gleder oss til kampen
Og den neste kvalliken.
Og håper pp at tiden blir kort
Til neste mesterskapVi fløy rett igjennom kvallik
Vant hver eneste kamp vi fikk!
Europa sto der og måpte
Av våre 37 skåra mål.For Norge er tilbake,
I VM-sirkuset.
Slår vi Irak, Senern og Franken
Så kan vi ta hvem som helst.Og åssen det går,
det er ikke lett å si.
Uansett så er det moro.
Det var lenge sida sist.Det var lenge sida sist.
Heia Norge!
Laget med hjelp av Google Gemini for finjustering og musikkgenerering.
Den maskinelle fremføringen kunne absolutt vært bedre.
Teksten kunne sikkert vært bedre. Dette er vel min første sangtekst, så jeg er godt nok fornøyd.